Pagina's

zondag 26 juli 2020

Verhuisd #04 Voor mijn broertje, Kirsten en Liam

De voorkant van de easelkaart

Hoi allemaal/
Hi everybody,

Zoals ik al zei is dit het tweede berichtje over verhuizen op één dag. Net plaatste ik een kaart voor een collega. Nu één voor mijn broertje, Kirsten en Liam.
Op 7 september krijgen ze de sleutel van hun huis in Langeraar (een dorpje vlak buiten Alphen aan den Rijn). 
As I told you in my previous post, this is the 2nd post with moving as the theme in one day.
This card is for my brother, his girlfriend and my nephew.
September 7th they'll recieve the key of their new house.
It's in a small town called Langeraar, next to Alphen aan den Rijn (where I live).
Ik maakte een uitgebreide kaart voor ze. De houten duif bovenin is een klein grapje. Ze gaan namelijk in een straat wonen waar mensen (die op de hoek wonen) een duiventil hebben.
Ik heb hé-le-maal NIKS met duiven haha.
Toen ik een poosje geleden met mijn ouders door die straat fietste om te kijken waar het huis stond ontdekte ik die duiven dus ik zei later tegen mijn broertje: mooi huis maar ik zou er niet willen wonen i.v.m. de duiven. Toen moest hij lachen...
I made this card with a little  personal and funny touch.
Funny--> the pigeon.
I don't like pigeons but their new neighbour has a lot of them LOL. So I told my brother that I saw the pigeons when I went for a look and I told him I like the house but because of the pigeons, I prefer not to live there  ;) He had to laugh about it...

Bij mijn verhuiskaart #02 baalde ik dat de verhuisdoos zo weinig van de cardtopper over liet dus toen heb ik de doos weggelaten.
Nu wilde ik hem er perse op met champagne én spulletjes van Liam erbij want ze waren zo blij dat ze nu een gaaf huisje voor hen hebben weten te vinden. Melvin en Kirsten waren namelijk vorig jaar al bezig met het kijken naar huizen maar i.v.m. die gekte op de huizenmarkt grepen ze al een paar keer naast de mooie huizen. Nu dus niet!
When I made movingcard #02 I left the moving box out of the card. Now it had to be in he card! With champaign and the baby items of Liam.
Last year they were already looking for a house but Liam came first ;)


MD products:
Papers: Fleurique, Floral delight, Summer picnic
Cardtopper
Dies: Eline's baby essentials, champaign bottle and glasses, moving box, keys, window, border with houses 
Sentiments: PL1505

Other:
Marjoleine Zweed (banner and 'hoera')
Leanne Creatief: kitchen supplies.
Disstressink, pearls and wooden pigeon and baby blocks


3 opmerkingen:

  1. Mooie kaart voor je broer en zijn gezin. Altijd fijn een mooie eigen plek.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk verhuiskaart! Die doos zit vol en wat leuk dat je er van die toepasselijke spullen in kwijt kon. Fijn dat ze een huis vonden naar hun zin (die duiven doen niets hoor ;-) ) Soms moet je inderdaad heel snel zijn!
    Ook je kaart hieronder met het trappetje is enig! Die had ik geloof ik gemist in de vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een superleuke kaart met de verhuisdoos ingepakt voor het raam, leuk idee van de duif
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda