Pagina's

Posts tonen met het label touw. Alle posts tonen
Posts tonen met het label touw. Alle posts tonen

zondag 14 maart 2021

Kerstbal #09 met sneeuwpop



 Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag eens een winters kaartje.
In de leuke kerstbal van Marleen. 
Ik wilde mijn sneeuwpopje weer eens gebruiken en dan op de manier zoals ik hem wel op pinterest voorbij zag komen: zingend met zijn koppie omhoog. Mijn sneeuwpopje zingt vol overgave: let it snow

Today a wintercard in the shape of a bauble (By Marleen, Marianne Design). I wanted to use the snowman as a singing one. I saw the idea on Pinterest. My snowman is singing 'let it snow.'


Ik heb hem uit wattenschijfjes gestanst een beetje foamclay erbij en muzieknootjes getekend met een zwarte gelpen.

I used the cotton pads for make up to build the snowman. I used some foamclay and I drew a few musical notes.

Doordat ik de hulsttakjes erbij had gedaan vond ik deze niet zo geschikt voor #elineshuiswerk van afgelopen maand dus heb ik hem niet mee laten doen ondanks dat ik wel op 3 manieren met de sneeuw bezig was ;)

Because of the holy I couldn't participate with this bauble for the challenge #elineshuiswerk. So now I'm showing this cutie ;)






zondag 22 januari 2017

Babyboy 2017 #1


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag weer een kaartje en voor mij met een thema wat ik weinig maakte.
Helaas schoot mijn voorraad er echt door heen, zo rond de Kerst zijn er een aantal mooie baby's geboren die allemaal een lief kaartje verdiende dus... tijd voor een hoop nieuwe.
Daarom heb ook ik in de Kerstvakantie de stoute schoenen aangetrokken en een aantal baby- knutselspullen aan te schaffen: Ze zijn zó leuk :)

Today a card from myside with a theme you don't see that often on my blog... well from now on it will ;)
My stash is almost empty because around Christmas there were born a lot of sweet babies.
So I bought some very lovely baby craft supplies by Eline Pelinkhof.


MD products:
COL1420
PB7047
PB7051
CS0924
EC0096

EC0138


Challenges: