Pagina's

Posts tonen met het label Layout. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Layout. Alle posts tonen

woensdag 29 december 2021

Kerst 2021: serie van ijsbeertjes en mini slimline #01, 02 en 03, Lay-out A6

 Hoi allemaal/ Hi everybody,

Daar ben ik weer... ja alwéér met kerstpost. Ik zal er weer een aantal tegelijk showen want anders zitten we al eind januari en moet ik je nog achterstallige posts laten zien.

Here I am AGAIN with a few christmascards to show you. This time a series of polarbears. My 3Dkit mixed up my plans to make it CAS cards... It ruined my images by adding them to the desingpapers. So I coverd it up with embellishments and borders.

Een serie ijsbeertjes (de cardtoppers en stempeltjes) want ik had echt nog wat snelle kaartjes nodig. Helaas verpestte mijn 3D-kit de plaatjes door vette vlekken er doorheen te laten zien :( dus last minute moesten er nog kaders omheen of moesten er extra embellishments op om het te verdoezelen. Ze zijn nu wel veel leuker dan hoe ik ze CAS had gemaakt maar van een rechthoek een vierkant maken terwijl het rechthoekige plaatje al vast zat met 3D kit was best een uitdaging... gelukkig lukte het met de schaar nog best goed. Maar man man man, wat baal ik als de 3D kit na een poosje vlekken laat zien (door het plaatje heen).


Mini slimline with a polarbear behind a window

This one you'll also find in the penguins post on my blog.

I added the slimline on a big tag this time. Completely different, don't you think??



zondag 14 november 2021

Trein #01 Voor mijn vaders 64ste verjaardag

 

Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag (na 2 maanden) eindelijk weer eens een kaartje van mijn hand. Ik heb niet stil gezeten hoor ;) In de herfstvakantie heb ik een aardige ruk aan mijn kerstkaarten gegeven alleen nog totaal geen tijd genomen om te bloggen. Veel gezellig afspraken of werken tsja dan vliegen de dagen en weken voorbij.  
Today a card from me. It's been a while (2 months) since my last card. I did work alot and during my fall break I made a lot of christmas cards but I didn't find the time yet to post everything.

Vandaag is mijn vaders verjaardag en ik maakte voor hem een kaart met de trein van Marianne Design. Toen die uitkwam heb ik hem meteen gekocht want mijn vader heeft een treinen hobby. Dus daar moest een kaartje mee gemaakt worden.
Now it's my dads b'day so I made him this card. He has this hobby to collect trains so when this die came out by Marianne design I thought it was nice for his card.








woensdag 6 mei 2020

Schildpad #04 Happy mail


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met de schilpad die op bezoek ging bij het dochtertje van een lieve vriendin van mij. Ik heb haar alleen nog maar gezien toen ze een paar dagen en een paar weken oud was... inmiddels is ze al ruim 7 maanden oud. Dus ja... om toch een beetje contact te houden een leuk kaartje gemaakt speciaal voor haar want verder spreek ik haar moeder alleen via de telefoon.
Today I'm showing you another card with this cute turtle. This turtle went to visit the daughter of my sweet friend. I only saw this little one when she was a few days old and a few weeks old. Now she's already 7 months old. So to keep in touch I made her a card. I only talk to her mother on the phone.

Ze vonden het super leuk en ik kreeg natuurlijk een prachtige foto waarbij ze de kaart zelf zittend aan het bekijken was ;) Dat is goud waard in tijden als deze.
They really liked the card. And ofcourse I got this beautiful picture of her sitting on her own with my card. Golden moments in times like these right?

Ik heb er wel een lekkere meisjes kaart van gemaakt haha.
I really made a girly card LOL.



Hier nog het totale plaatje met de postzak, verdeelvakken, tekst stempels en design papier van Marianne design. Verder heb ik ook nog design papier van JoyCrafts  en wat puffy stickers van de Action gebruikt.
Here the end result. With post bag, layout, sentiment stamps and design papers from the brand Marianne design. I also used design papers by Joy Crafts and some puffy stickers from Action.