Pagina's

zondag 14 november 2021

Trein #01 Voor mijn vaders 64ste verjaardag

 

Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag (na 2 maanden) eindelijk weer eens een kaartje van mijn hand. Ik heb niet stil gezeten hoor ;) In de herfstvakantie heb ik een aardige ruk aan mijn kerstkaarten gegeven alleen nog totaal geen tijd genomen om te bloggen. Veel gezellig afspraken of werken tsja dan vliegen de dagen en weken voorbij.  
Today a card from me. It's been a while (2 months) since my last card. I did work alot and during my fall break I made a lot of christmas cards but I didn't find the time yet to post everything.

Vandaag is mijn vaders verjaardag en ik maakte voor hem een kaart met de trein van Marianne Design. Toen die uitkwam heb ik hem meteen gekocht want mijn vader heeft een treinen hobby. Dus daar moest een kaartje mee gemaakt worden.
Now it's my dads b'day so I made him this card. He has this hobby to collect trains so when this die came out by Marianne design I thought it was nice for his card.








2 opmerkingen:

  1. Gave kaart met die trein !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je voor je vader gemaakt. Dan kijkt hij zeker ok naar het treinenprogramma op de tv met Andre van Duin? Over de modelspoorbanen?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda