Pagina's

zondag 19 september 2021

Muizen #07 5 jaar getrouwd



 Hoi allemaal/ Hi everybody,

Afgelopen vrijdag was het de dag dat mijn vriendin 5 jaar geleden met haar man trouwde.
Ik was toen ceremoniemeester :)
17th of september, 5 years ago, it was the day that my friend and her man got married.

Deze gelegenheid vroeg om een leuke kaart natuurlijk!
Met... hoe kan het ook anders: de muizen in trouwkleding :)
Ofcourse that's a perfect occasion to send a card. With... the lovely mouse in wedding outfits by Eline Pellinkhof for Marianne Design.

Het leuke van de slimline vind ik wel dat je er een passende envelop bij kunt maken. Helaas niet uit hetzelfde design papier want dan komt je net een randje te kort. Dus uit een groot vel van 30x30cm lukt het wel. De taart heb ik afgewerkt met glossy accents zodat het glazuur net echt lijkt.

I also made a matching slimline envelop. Because the card and envelop went by post, I was a bit affraid to embellish the envelop more than I did now. So that's why I kept it simple and as light as possible. The wedding cake has a real frosty layer because I used the glossy accents on it. It gives such a lovely effect.






1 opmerking:

  1. Ah wat een leukerd is ook dit weer. En dan die bijpassende enveloppe is ook zo gaaf. Op een slimline kun je dan echt best veel kwijt. ik heb twee stansen in die maat... Kon niet kiezen...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda