Pagina's

zondag 14 maart 2021

Kerstbal #09 met sneeuwpop



 Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag eens een winters kaartje.
In de leuke kerstbal van Marleen. 
Ik wilde mijn sneeuwpopje weer eens gebruiken en dan op de manier zoals ik hem wel op pinterest voorbij zag komen: zingend met zijn koppie omhoog. Mijn sneeuwpopje zingt vol overgave: let it snow

Today a wintercard in the shape of a bauble (By Marleen, Marianne Design). I wanted to use the snowman as a singing one. I saw the idea on Pinterest. My snowman is singing 'let it snow.'


Ik heb hem uit wattenschijfjes gestanst een beetje foamclay erbij en muzieknootjes getekend met een zwarte gelpen.

I used the cotton pads for make up to build the snowman. I used some foamclay and I drew a few musical notes.

Doordat ik de hulsttakjes erbij had gedaan vond ik deze niet zo geschikt voor #elineshuiswerk van afgelopen maand dus heb ik hem niet mee laten doen ondanks dat ik wel op 3 manieren met de sneeuw bezig was ;)

Because of the holy I couldn't participate with this bauble for the challenge #elineshuiswerk. So now I'm showing this cutie ;)






6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kerstbal en zo leuk met de sneeuwpop.
    Hij mag van mijn zingen maar hoop dat het niet hier meer valt,wij willen het voorjaar al is het lijkt wel herfst afgelopen dagen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat LEUK om wattenschijfjes te gebruiken voor de sneeuwpop Linda. Je hebt een MOOIE kerstbal gemaakt.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk model is dit !!!
    Die sneeuwpop staat mooi in et middelpunt , heel leuk !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk deze zingende sneeuwpop. En de 3 soorten sneeuw op je kaart geven een mooi effect!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een superleuk idee de sneeuwpop op de kerstbal leuk dp papier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wauw wat gaaf! Zo'n mooi aangeklede kerstbal. Erg leuk! En die wattenschijfjes zijn zo leuk voor deze stansen en het schaapje van MD ook trouwens..

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda