Pagina's

zondag 26 juli 2020

Verhuisd #03


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag 2 verhuiskaarten achter elkaar maar ik maak er wel even 2 berichten van.
Deze heb ik gemaakt voor een collega van een school die mij inhuren als remedial teacher.

Today I'm showing you 2 cards in 2 different posts. This card is made for a collegue.
She's moving to a different house this month with her fiancé.

Zij zou overmorgen gaan trouwen maar i.v.m. corona uitgesteld naar volgend jaar. Ze zouden ook gaan verhuizen dus nu hadden ze één ding in deze maand.
Daarom een kaartje gemaakt. Ze vond hem super leuk.
The wedding was planned on july 28th but because of corona they postponed it to next year. So now they only have one big event in this month instead of two.
So I made her this card (instead of a wedding card). She liked it a lot.

Alle materialen zijn van Marianne design behalve de tekst stempels. Die zijn van Boekenvoordeel.
All the supplies are by Marianne Design, except the sentiments.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda