Pagina's

zaterdag 18 juli 2020

DTCF: Happy birthday/ verjaardag

Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag start er weer een nieuwe uitdaging op het Craftyfriendschallengeblog. Het thema voor deze twee weken is verjaardag. Nou als je niet weg bent deze twee weken kun je vast lekker meedoen dus doe gezellig mee want de sponsor is Di's Digi stamps. De random winnaar krijgt $6 om te besteden in de webshop aan een digi naar keuze.
Today starts a new fortnightly challenge at Craftyfriendschallengeblog. Our theme is: happy birthday so hop on over and join in to play along because Di's Digi stamps is our sponsor.
The random winner will recieve $6 to spend at their webshop for a digi by your choise.

Link to Web Store - http://www.disdigistamps.com/
Link to Blog -  http://www.disdigidownloads.blogspot.co.uk/
Link to Challenge Blog - http://disdigidesignschallenge.blogspot.co.uk/
Link to Facebook Page - https://www.facebook.com/DisDigistamps

De kaart die ik maakte is voor een vriendin van mij die vorige week jarig was. Ze vond hem fantastisch. Ze hebben een eigen zwembad in de tuin dus de kaart met deze cutie was snel geboren in m'n hoofd. 
Vanmiddag ga ik gezellig bij haar plonzen in het zwembad en gaan we de vakantie inluiden want nu is hier ook lekker de vakantie begonnen woehoeeeeee!!! 
Ik werk in de komende 6 weken wel met de kids in mijn praktijk gedeeltelijk door (de ene week 2 ochtenden, de andere één ochtend). Verder ga ik een hoop leuke dagjes doorbrengen met vriendinnen en genieten van de rust. Stiekem toch ook nieuwe ideeën uitwerken en mijn website weer updaten want die heb ik vorig jaar aardig leeg achter gelaten en bleef hij een jaar onaangeroerd (oeps)...
This card is made for a sweet friend of mine. She became 48 last week. She has her own swimmingpool in her backyard so I had to use this cutie! The idea for this card was already born in my head ;) (don't know if you know this saying like this aswell LOL. If not, sorry for this strange translation then)
This afternoon I'll spend my first holiday-day at her poolside to enjoy the sun and chat a lot ;)
woehoeeeeeeee my holiday did start today!
Eventhough the summerholiday is here, I'll work in the upcomming 6 weeks in my practise with students. One week 2 mornings, the other week 1 morning. Further I planned a lot of moments with my sweet friends to spend with or to craft a lot.
(And work out som nice ideas for my practice and fill my website with the latest content.
Last year I ripped the info off but didn't update much yet)
I used glossy accents, can you see it?
Gisteren heb ik mijzelf alvast een praktijk-verjaardagscadeau gegeven want maandag bestaat mijn praktijk alweer 4 jaar...
Ik heb gisteren mijn auto laten bestickeren met op de achterkant ook een mooie QR code. Ik ben er zó blij mee :D
Yesterday I gave myself a 'practise- birthday present' Monday the 20th my practice will be 4 years old ;) I had stickerd my car yesterday with my logo on it and a QR code on the back.
I'm só happy with the result :D
FOTO AUTO

Dit is trouwens het eindresultaat van mijn kaart voor mijn vriendin.
Een leuke ticketmal met de papiertjes van Marleen voor Marianne Design en in lekkere meiden kleuren. Haar leeftijd erop en leuke tekstjes van een leuk Nederlands merk: Carlijn Design. Ken jij het leuke merk al? Ik ging in februari op de Knotsgekke beurs voor de bijl haha.
This is the end result of my card for my friend. I chose a ticket card this time with lovely papers by Marleen for Marianne Design in girly colors. I added her age and some nice sentiments of a Dutch design: Carlijn design. In february I bought these sentiments.





3 opmerkingen:

  1. Hello Linda... thanks for making your gorgeous DT card, your friend will love it !! Enjoy your weekend.
    Craft Hugs, Diane Louise xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super leuk kaartje leuke details heb je gebruikt leuk thema voor een strand verjaardag
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een ontzettend leuke kaart voor je vriendin! Zo toepasselijk en wat lekke dat je bij haar in haar zwembad zo lekker kunt plonsen...Heerlijk met dat mooie weer! Een goed idee om zo de vakantie in te luiden. Geniet ervan! En wat leuk dat je je auto hebt laten bestickeren!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda