Pagina's

zaterdag 11 juli 2020

Leeuwtje #01 Liam alweer 4 maanden

Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag laat ik jullie het kaartje zien dat ik voor mijn neefje zijn 4e maand maakte!
Komende maandag mag ik weer fijn naar hem (en mijn broertje en zn vriendin) toe.
Sinds Pinksteren heb ik ze niet meer gezien (men wat vliegt de tijd en wat is Liam alweer onwijs veranderd). 
Today I'm showing you the card I made for my nephew. He's 4 months old now. Every month I make him a card untill his first b'day and write him about the highlights of his past month. It's been almost 2 months since the last time I saw him live. Upcomming monday I'm going to see them again.
Ik ging aan de slag met mijn nieuwe stempeltje! De kameleon heb ik ook. Die heb ik wel gekleurd maar nog niet verwerkt op een kaart. Ik dacht wellicht wil ik hem bij de leeuw combineren maar uiteindelijk niet gedaan.
I used a new stamp. I also have this cameleon but didn't use it aswell on this card. 
Voor mijn doen is het een CAS achtig kaartje geworden. Ik had een sketch gebruikt maar inmiddels is die uitdaging al lang weer verlopen. Ach dat geeft niet. Ik ben al blij dat ik elk weekend probeer te knutselen. Afgelopen twee weken was ik zo druk met het maken van een online (kinder)training over taalkundig ontleden. Die ging gisteren live nou daar heb ik veel uurtjes ingestoken naast mijn toch al 60-urige werkweek dus je kunt je voorstellen dat ik ergens anders amper tijd voor had. Komende week gelukkig al half in de rust stand want komende vrijdag begint de vakantie hier ook. Ik werk wel door met de kids (2 ochtenden per week).
To me this is a cleaner card than I'm used to make ;) I used a sketch but that challenge is already ended. The past two weeks I was so busy with my practice and this online training for kids about grammar next to the 60h a week I always work. SO that was a bit too much... Upcomming week is a better one... much relaxter. Upcomming friday is the first day of the summer holiday here. 
In de zomervakantie ga ik lekker veel knutselen (en weer een grote ruk aan mijn kerstkaarten geven want ik heb er nog minder dan 20). Ben jij al volop bezig met je kerstkaarten en heb je er al veel? Ik doe altijd graag mee aan de challenge van Bugaboo waarbij ze een week lang kerstkaarten uitdagingen hebben. Dan heb ik er altijd weer een hoop bij haha. Die zal eerdaags ook weer komen gok ik.
I'll craft a lot this summer (and make a lot of christmas cards because I now still have under 20 christmas cards). What about you? Are you already half way? I prefer every year to join Bugaboos christmas in july challenge. Hope this year there will be one aswell!
That's always a good one to challenge myself to make a bunch of christmas cards.


Alle materialen zijn van MD behalve de groene letters 
(het papier wel maar de stans is van Craft emotions).





3 opmerkingen:

  1. Lieve en toch ook stoere kaart. Dat komt vast door de leeuw. Veel knuffelplezier maandag!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje heb je gemaakt voor Liam.
    En heerlijk dat je bijna vakantie hebt van school. Heerlijk aan de freubel lees ik! Vind ik ook altijd zo lekker om te doen in de vakantie! Sterkte met de laatste loodjes

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda