Pagina's

zondag 5 juli 2020

MFT drink up the sunrise #01


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vorige week was ik knutselen bij mijn oma en tante. Heerlijk.
Ik maakte twee kaarten af (die deel ik later in de week met jullie waaronder die voor mijn neefje want die is inmiddels ook weer 4 maanden haha) en deze, daar had ik al wat voorwerk voor gedaan en nu heb ik hem net afgemaakt.
Last week I went crafting at my granny's together with my aunt. Love it.
I made two cards (showing you later in this week, in cluding the one for my nephew because he's already four months now so my fourth card is waiting to show you).
For this card I already did so pre- crafting (coloring this cute lady and the cocktails). I just finished it.


Een vriendin van mij is over 2 weken jarig maar dan gaat ze met vakantie (in NL i.p.v. verweggistan). 
Ze viert het een week eerder en omdat ik ook met haar altijd op vakantie ga en overal flamingo's benoem op souvenirs moesten die er dit jaar ook weer op ;) Ze houdt wel van een cocktail uurtje en daarna is het nog steeds cocktail uur dus... waarom zou je het beperken tot één uurtje ;)
Ik zag die tekst online en heb die op de wegwijzers geschreven.
In two weeks, one of my close friends is celebrating her b'day... well that's the actuall date but she's throwing a party next week.
She's my holiday-buddy. When we're on a holiday I always show her all the flamingo souvenirs LOL. SO this time I had to have flamingo's on her card aswell :)
She also loves cocktails and why limit to one hour right ;)?? I saw this text on pinterest and decided to write it on the arrow's.


Aangezien haar vakanties dit jaar wegens corona in het water zijn gevallen wilde ik wel een extra zomerse kaart maken zodat ze toch dat vakantiegevoel een beetje in huis heeft :)
Because of corona we didn't went to Portugal this spring (maybe in october... fingers crossed) and with her boyfriend she can't go to Norway aswell so I wanted to bring the dummer holiday to her.

Bijna alle spullen zijn van Marianne design.
Ik heb mijn nieuwe spulletjes (groene blad, cocktails en de strandhuisjes meteen in gebruik genomen). Natuurlijk moest er veel op en heb ik er daarom dus een Z-fold kaart van gemaakt haha. 
Almost all the supplies are by Marianne design except the cute lady, she's by MFT. Last week I got new supplies (leave, cocktails and the beach houses). I used it right away ;)






4 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige mooie kaart! Die gaat vast en zeker in de smaak vallen bij je vriendin.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou missie geslaagd !
    Super vrolijke en zomerse kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linda,
    wat heb je deze kaart voor je vriendin weer heerlijk persoonlijk gemaakt. Zo leuk te lezen waarom je juist wat gekozen hebt voor op de kaart voor haar! De Z fold is erg leuk!
    Moet ik ook weer eens doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met al die verschillende details erop krijg er dorst van haha leuk model heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda