Pagina's

zondag 28 juni 2020

JIJ #05 Pensionado


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag een kaartje dat ik maakte voor een vriend van mijn ouders. Hij mocht met pensioen. 
Ik had de leuke JIJ-mal van mijn tante weer geleend. De ronde tekst is van Noor (al een erg oudje). Alle andere onderdelen zijn van Marianne design.
Vandaag lekker naar mijn oma en tante om weer te knutselen en... wel met mijn nieuwe spulletjes die gisteren binnen kwamen :)
Fijne dag vandaag!
Today I'm showing you a card for a man. He's a friend of my parents. I made it for his retirement. Besides de cirkle with sentiment from Noor design is the rest made with supplies by Marianne Design.I'm off to my granny and aunt to craft today with my new supplies :)
Have a nice sunday!





1 opmerking:

  1. Lijkt me toch zo gezellig om samen met familie aan de knutsel te gaan.
    Ben benieuwd naar je nieuwe spullen en wat jullie maken. Deze kaart is mooi en helemaal leuk voor een pensionado! De jij stans blijft toch geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda