Pagina's

zondag 21 juni 2020

Verhuisd #02



Hoi allemaal/ Hi everybody,

Welkom Lisanne! Leuk dat ik je kan inspireren :)

Vandaag een verhuiskaartje dat lijkt op de vorige. Helaas had ik het raam met 'behang' er achter niet hoog genoeg opgeplakt waardoor ik de verhuisdoos er niet meer op kwijt kon zonder dat de cardtopper voor meer dan de helft achter de doos en gordijnen verdween. Dat vond ik zonde dus de doos bleef weg.
Today a card for a new home which looks like the previous card. Sadly I had no place for the moving box. Well I could put it on but then you couldn't see the beautiful cardtopper anymore.
So left it aside and chose to work otherwise than the first idea.
Ik bedacht me dat ik nog de leuke silhouetten van huisjuis had dus daar rust de kaart tegen aan want het is weer een easel-model.
Het nadeel was dat de huisjes niet allemaal even hoog zijn waardoor hij eigenlijk wat scheef zou staan. Ik loste dat op door bij de schoorsteentjes 2 mini plakpareltjes te plaatsen zodat het even hoog werd als het hoogste huis. Zo komt er meteen rook uit de schoorsteen :)
I thought of the lovely border with houses in my stash. So the easel-card can rest on the border. A disadvantage is that it's not equal in hight if you look at the roofs of the houses. So I fixed that by  adding tiny pearls above the chimneys. That's the exact same hight and now it also looks like smoke from the chimneys :)

Deze kaart was voor vrienden van mijn ouders. Zij zijn in een appartement gaan wonen dus op dat hoogste huisje kwam nog een mini hartje. Het grapje is ook dat zij ook in het appartementencomplex rechtsboven op de hoek wonen dus alsof deze rand met huisjes écht voor hen zo gemaakt is haha.
I made this card for friends of my parents. They moved in an apartment. On the border the house on the right, looks like an apartment so I added a tiny heart. The funny fact is that their apartment is also on the right corner of the complex so it looks like it's made for them especially ;)

Ik bedacht mij ook dat ik nog een leuke stempel had in de vorm van een huisje. Ooit eens bij de boekenvoordeel gekocht. 
I also realised that I have this nice stamped sentiment in a shape of a house. So I looked it up and used it aswell.






3 opmerkingen:

  1. Leuke kaart! En daar hoeft zeker geen verhuisdoos meer bij. Hij is helemaal goed zo.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk deze kaart !!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuke kaart Linda. EN dan de details waar je op gelet hebt. Verkeer plakken is soms zo balen! maar je hebt het goed opgelost en de ontvangers weten het toch niet!
    Het raam is gewoon erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda