Pagina's

zaterdag 20 juni 2020

DTCF: for men/ boys, Z-fold #03 Vaderdagkaart 2020


Hoi allemaal/ Hi everybody.

Vandaag start er weer een nieuwe challenge op het CraftyFriendsblog.
Dit keer is het thema: voor jongens of mannen.
Dit keer hebben we geen sponsor maar doen we mee voor de fun en kiezen we weer een top 3.


Today starts a new challenge over at the CraftyFriendsblog. This time our theme is: for boys/men. We have no sponsor but we'll choose, as always, a top 3 so hop on over and play along.


Ik maakte voor mijn vader deze Vaderdag kaart.
Het leuke wasbeertje zat al heeeeeeeeeeeeeel lang op mij te wachten want ik had hem eerst met een blaadje in zijn handen gemaakt in een boxcard. Helaas heb ik die nooit afgemaakt omdat ik niet zo goed wist wat ik er dan nog bij kon maken om er een winterse boxcard van te maken.
Dus het werd tijd hem er toch maar af te halen en het blaadje uit zijn pootjes te verwijderen en er een biertje van te maken. Toen was het idee zo geboren (na alle leuke mannen kaarten die ik op internet al voorbij zag komen met deze leuke mallen).


I made my dad a Fathersdaycard. In Dutch it says: forthe sweetest dad. It's time for beer. Cheers!
This cute racoon was waiting since last winter. I made him with a leave in his hands and made a boxcard with him on it but never knew what to put around him in the boxcard. So I pulled him of thr boxcard and gave him this glass with beer in his hand.
Inspired by all the lovely male cards with these lovely Marianne Design products, I made this Z-fold-card. 


Veel spullen van Marianne Design dus en de leuke door Marleen ontworpen biertjes, Vaderdag teksten en het horloge.
En natuurlijk weer een Z-fold model haha.
Ik kan soms helemaal fan zijn van een bepaalde kaart vorm en die dan veel gebruiken zoals nu dus :)
Lot's of supplies by Marianne Design:
Watch, designpapers, sentiments, racoon, doily, beer, squares (from the window die).
Ofcourse I made another Z-folded card ;) I just adore it and love to make them :)


  


6 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart heb je met het wasbeertje en de biertjes gemaakt! Ik heb even rondgekeken op je Blog en ga je volgen, want ik maak ook veel met marianne design materialen en altijd leuk om bij een ander ideeën op te doen

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ben benieuwd hoe een dronken wasbeer zich gedraagt! Leuke kaart met die mooie spulletjes van MD en jij máákt tenminste Z-fold kaarten, bij mij blijven ze op mijn lijstje 😉... Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De z-fold kaart is een hele leuke. Je kunt er best wat papier op kwijt. Je hebt een prachtige kaart voor je vader gemaakt. Daar is hij sowieso blij mee...De wasbeer is erg leuk en ik ben benieuwd of je de boxcard nog eens afmaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaart met de schattige wasbeer tussen de stoere mannen dingen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Linda
    You have made a gorgeous DT card. Your Dad will love it... loving all the die cut embellishments; a very special card.
    Have a good fortnight,
    Crafty Hugs, Diane Louise xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love the raccoon. Fantastic card. Ali x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda