Pagina's

zaterdag 1 augustus 2020

Schildpad #05, Liam 05 maanden oud


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Hier ben ik weer. Dit keer met een kaartje voor mijn neefje want woensdag werd hij weer een maand ouder is. Hij is nu 5 maanden oud.
Afgelopen weekend maakte ik deze schudkaart voor hem.
Elke maand maak ik voor hem een kaartje met daarin een update van wat hij de afgelopen maand heeft meegemaakt. Nu kan hij bijna zelfstandig rechtop zitten en heeft zijn eerste groente- en fruithapjes al gehad.

Here I am again. This time with a card for my nephew. Today he's exactly 5 months old. So here's the card I made him this month. This time it's a shaker card.
Every month I make him a card and write him inside an update about his previous month.
He can almost sit straight up on his own. And he is testing veggy's and fruits everyday.



4 opmerkingen:

  1. Ach wat een lief en leuk idee Linda! Alweer 5 maanden, dat gaat wel hard.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke schudkaart leuk dat kleine schildpadje in de hoek
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een super leuke shaker voor Liam!! Knap dat je het maandelijks vol houdt.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda