Pagina's

woensdag 5 augustus 2020

Kerst 2020: Kabouter #01




Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag vallen de mussen hier van het dak en ik plaats een kerstkaart haha.
Koel je daar een beetje van af?
Today is the start of a tropical week. Here's a Christmascard to cool you LOL.

De kleuren heb ik geprobeerd dicht bij elkaar te houden. De foamclay was bijna opgedroogd dus het werd tijd dat ik dit laatste beetje gebruikte. Het papier, de stansen en de stempel zijn allemaal van Marianne Design. Behalve de stans 'Winter'
The colors a kept close on purpose. The foamclay was almost dry. So time to use it before I can throw it away. 
The papers, dies and stamp are from Marianne Design. Except the die 'Winter'


3 opmerkingen:

  1. Och ja, die foamclay heb ik ook nog. Wat verzamelen we toch veel. Misschien binnenkort weer eens gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh sorry, ik klikte te snel....je kaart is enig! En hoewel ik niet echt afkoel daardoor, vind ik het wel leuk om vandaag de kerstkaarten langs te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kerstkaart met de schattige kabouter ach in blogland kan gelukkig alles ik doe altijd mee met 52 weeks to christmas en elke donderdag zie je dan kerstkaartjes voorbij komen heerlijk is gewoon genieten
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda