Pagina's

zaterdag 15 augustus 2020

Kerst 2020: Vosjes #01 en #02

 


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Hoe is het jullie vergaan afgelopen week?
How are you this week?

Door de hitte en de vakantie heb ik amper gevoel van tijd. Zelfs zo erg dan ik een week te laat mijn bijdrage laat zien voor het Craftyfriendsblog. Je kunt nog een week meedoen dus doe gezellig mee als je de fut hebt om te knutselen :)

Because of the heat and my holiday vibe I totally lost track of time and date... SO I even forgot to upload my cards for the challenge at Craftyfriendsblog. You can still play for a week. So hop over and join us :)

Het thema is alles mag. en de sponsor voor de random winnaar is:
Our theme is anything goes and our sponsor is:


Je maakt kans op $10.00 om aan leuke afbeeldingen te besteden in hun webstore. Klik in de engelse vertaling hieronder op de links voor de webshop of hun blog en facebookpagina voor meer inspiratie.
The random winner wins $10.00 to spend on images in their webshop.
Click HERE for the link to their webshop. For more inspiration take a look at their Challenge Blog and Facebook page

Ik maakte met het vosje van Marleen (Marianne Design) 2 kaarten met dezelfde opzet alleen het werden toch echt 2 verschillende kaarten.Dat heb je wel eens :) ZO had ik er wel direct weer 2 bij voor de verzameling. Een poosje geleden schreef ik dat ik erg uitkeek naar zo'n kerstuitdaging 1 week lang. Nou die was direct toen ik vakantie kreeg alleen ik had na heftige werkweken totaal geen zin en rust om te knutselen... ik moest echt nog even in de vakantie modus komen. Nu zit ik zo in die modus dat ik totaal met de data in de war ben. Ik hoop dat jullie dat niet hebben ;)
Langzaamaan komen de kerstkaartjes van de tafel maar afgelopen hittegolf heb ik niks aangeraakt. Ik was in de ban van de boeken van de zeven zusters. Ik heb inmiddels gisteren deel 3 uitgelezen (voor de vakantie was ik net in deel 1 begonnen en ben nu in mijn 4e vakantie/werk-week (want ik werk wel half door in mijn bedrijf).


I made 2 Christmas cards with the fox die by Marleen for Marianne Design. Same idea but different in papers and embellishments. Another 2 cards for the big amount of cards I want to make for this year. 
Before my summerholiday started I was planning to play along in a Christmas cards challenge in july by making every day card to help you with the cards for th Christmas... It started on my first day of the holiday but... I needed to get out of the rush of work and I couldn't find the peace to craft. I was to restless. So I didn't play along in that challenge at all! For the first time in three years!! So there are still a lot of Christmas cards to make. That's why I made two cards on the same day with the same concept ;)
Slowly the cards are comming of my table (except last week... it was really too hot here in the Netherlands to go to my craftroom).
SO I read a lot these past weeks. I started the series of the seven sisters by Lucinda Riley. Did you read them? I'm starting in the 4th book now and also work half of the week in a relaxed modus in my practice with kids or admin work.



3 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk deze kaartjes met het lieve vosje.
    In de vakantie moest ik ook af en toe wel even goed nadenken welke dag het was. Ondertussen zit ik al bijna weer in het gewone ritme. Dinsdag en woensdag de klas weer ingericht, donderdag startvergadering en gisteren nog de laatste puntjes op de i in de klas en maandag starten we weer met het nieuwe schooljaar.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, deze kaartjes zijn heel leuk geworden.
    De vos is zo enig.
    Hier allang weer aan het werk en de warmte is wel heel erg... Vandaag de laatste dag boven de 25 geloof ik. Ik ben gewoon aan het aftellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gave kaartje met dat schattige vosje ondanks de warmte toch wel elke dat geprobeerd om wat te fröbelen met de ventilator op gepast afstand ivm wegwaaien
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda