Pagina's

zondag 29 november 2020

Sint #01

 




Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag een Sinterklaas kaartje van mijn kant.
Wij deden thuis al jaren niet meer aan Sinterklaas maar nu mijn neefje 9 maanden geleden geboren werd hebben we daar toch weer een ander idee bij ;)
Vandaag is hij precies 9 maanden oud en zoals je misschien wel weet stuur ik hem elke maand een eigen gemaakte kaart. Hoe toepasselijk om nu lekker in het Sinterklaasthema te doen aangezien hij het nu voor het eerst meemaakt.
Today a St. Nicolas card by my hand. I made it for my little nephew. He's nine months old today. How nice to make him a card about these festive days. 

Daarom heb ik toch de leuke Sint spulletjes van Marleen maar aangeschaft ;)
De stickers komende volgende week op de pakjes ook goed van pas dus dat is leuk.
So because of my nephew I bought these cute St Nicolas items designed by Marleen for Marianne Design. 


MD producten:
cardtopper- Sint en Piet EWK1281
papier en uitdruk items uit het papierblok Sint en Piet PK9173
label CR1352 (kleinste variant)
stempel tekstje 'lief stout' CS1042





2 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk! Ja, met zo'n kleintje in de familie ga je weer heel naders tegen de dingen aan kijken. Dat kan ik me wel voorstellen. Wij zijn er nooit mee opgehouden het te vieren. Maar ja, wij geloven allemaal ook nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke Sinterklaaskaart voor je neefje. Ook weer zo'n mijlpaal in het leven: je eerste Sinterklaasfeest.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda