Pagina's

zaterdag 14 november 2020

Papa is jarig, Kruiwagen #02, Molletje #03, Stokstaartjes #03

 

Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag even weer wat compleet anders! Het is GEEN Kerstkaart maar een verjaardagskaart voor mijn lieve vader. 

Hij is vandaag 63 jaar geworden en is dol op tuinieren dus vandaar dat ik eindelijk weer eens de kruiwagen te voorschijn haalde.

Ik had nog bedacht dat ik er een laag bladeren in wilde maar die ik heb zijn vrij klein óf vrij groot dus ik heb het zo opgeleukt met de confetti bloemetjes die ik al eens van mijn tante leende.

Yeah! No Christmas card this time ;) Today it's my dad's 63rd b'day and I made him this wheelbarrow with the cute animals. I was planning also to add lots of leaves to fill the wheelbarrow with, but I only have very small or very large leaves. So I chose flower confetti ;)



2 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaart voor je vader ,houdt vast van tuinieren .Zo leuk met de mol die tevoorschijn komt ,en de stok staartjes zijn ook zo leuk.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh wat een leuke kruiwagen kaart met de schattige stokstaartjes en het molletje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda