Pagina's

dinsdag 1 december 2020

Leunstoel #01

 




Hoi allemaal/ Hi everybody,

Hier een kaartje met de leuke leunstoel en haakspulletjes.
Ik maakte deze kaart voor een vriendinnetje die wel even een extra kaartje kon gebruiken.
Ze is dol op haken en op haar sloegen alle tekstjes dus ik heb natuurlijk de hele mikmak aangeschaft en binnenin een leuk verhaaltje geschreven met wat passende quotes van de tekst stempel sets.

This time an extra card to show you between all the festive december cards. This one is made for my close friend. She needed some extra attention and she's crazy about crochetting so this was an easy choice ;)

Ze hebben een rode poes dus ja die moest wel op de stoel hè? ;)
They have this red colored cat so she had to be in the chair right? ;)

Het eindresultaat
The result

Fijne week!
Have a nice week!




1 opmerking:

  1. Wat een superleuk en gezellig kaartje voor je vriendin. ZE heeft een mooi uitzicht!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda