Pagina's

donderdag 15 oktober 2020

Kerst 2020: Eline's egeltjes versieren de boom


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Van de week deelde ik al een kaartje met de kabouterdame. Je kunt zien dat ik hier dezelfde papiertjes heb gebruikt. Ik ging toen namelijk eens door mijn oude papier voorraad. Tijd om eens wat op te maken ;) Er komen steeds zoveel leuke papiersets uit dat het hoog tijd werd om de wat oudere versies te combineren. Ook mijn grote stans had ik weer afgestoft ;) Ik heb hem nog zó weinig gebruikt... *oeps* ja het was weer hoog tijd dus.
Last week I shared with you a christmas card with the cute gnome lady. This is the same design paper. I went through my stash and I thought it was time to use the lovely toadstool papers (Forrest dream by MD)  and I combined it with 'very old' papers: Warm winter wishes by MD. It was time to use these. There are always lovely new paper blocs so I need to use them aswell ;) Eventhough this beautiful die I used was waiting too long to get used again. *shame on me* LOL (I have too much craft supplies).

Ik leende de leuke kerstboom van mijn tante en hing mijn eigen versiering erin. Deze schattige egeltjes hielpen mee. 
I borrowed my aunts christmastree. Decorated it with my own stars and balls and the hedghogs were helping. 

Op de paddenstoel zit weer wat glossyaccent. Alleen het papier voor de bak van de kerstboom is van de Action. Verder zijn alle materialen van MD en heb ik de egeltjes ingekleurd met mijn Copics.
I used some glossy accent on the toadstool. Only the papers of the flowerpot is from a local store all the other supplies are by MD. I colored the hedgehogs with my Copics.



3 opmerkingen:

  1. Wat zitten de egeltjes gezellig op deze mooie kerstkaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk zeg! Die egeltjes zitten er tevreden bij. EN ja, dat bedenk ik me ook vaak dat er elke keer weer prachtig papier uitkomt en als je dan ziet dat ik bijna elke snipper bewaar...zo komt het nooit op. Deze winter ga ik echt mijn best doen om bepaalde blokjes op te maken. Volgens mij heb ik in 10 jaar 3 blokjes echt opgemaakt....misschien 4.
    Ik heb vanaf woensdag last van de robotvraag en echt niemand weet een oplossing. Zo vervelend weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een superleuk kaartje de stempeltjes zijn zo leuk heb ze ook maar gebruik ze eigenlijk veels te weinig toch maar weer een gaan doen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda