Pagina's

zondag 11 oktober 2020

Met pensioen

 

Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag een kaartje dat ik maakte voor een oud collega van mij. Zij ging 1 oktober met pensioen tegelijk met haar man. Daarom vond ik het plaatje zo mooi met de twee stoelen in de tuin. Ze zijn dol op de bloemen en planten en samen genieten. Het papier Country style en Peach & Mint staan perfect bij het plaatje. De kaart heeft weinig nodig dus ik heb het plaatje echt de eye catcher gelaten. De tekst in de cirkel is van Joy Crafts.


Today I show you a card for an ex collegue. She retired per october 1st together with her husband. Thats why I chose this iamge to work with. They love spending time between flowers and plants. The image is the perfect eye catcher of the card together with just some design papers (Country style and peach & Mint by MD). The sentiment in the cirkle is by Joy Crafts the other is also by MD.




2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart voor de gepensioneerden! Ik heb dit plaatje ook nog, goed idee voor deze gelegenheid. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk Linda. Inderdaad een superleuk plaatje voor de twee pensionadas.. Mooie ronde stempel heb je.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda