Pagina's

zaterdag 24 oktober 2020

Kerst 2020: Shaker- easel kaart met hertjes

Hoi allemaal, Hi everybody,

Vandaag weer eens een kaartje van mij. Dit keer één waar ik aardig wat uurtjes in heb gestoken omdat het niet helemaal wilde zoals ik het bedacht had... Heb je dat ook wel eens? Dat je een partij moeilijk zit te doen?
Today another card from me. This time I'm showing you a card with a lotof working hours on it. I planned something different and later on it wasn't cooperating... Do you have that sometimes aswell?

Zo wilde ik dus zo'n doorkijk easel kaart maken zoals een poosje terug veel in blogland te zien was bij de Liftchallenge. Alleen besloot ik er uiteindelijk een shakercard van te maken dus had ik helemaal geen doorkijk gedeelte meer nodig (dat had ik dus al wel uit gestanst) dus dat was totaal niet handig en toen moest ik de boel weer dichtmaken en liet het steeds los... *grrrr* je snapt de frustratie vast wel haha. De aanhouder wint en daardoor werd dit toch nog een leuk resultaat al heb ik hem verder wel een beetje simpel gehouden.
I was planning to make a see through easel card. A while a go there was this Dutch challenge with these kind of cards. But later on (when I had the gap in my card already) I descided to make a shaker card of it instead of see through. So I had to close the gap again. It came off everytime I moved my card around... that was very frustrating. Instead of grabbing a new card I was persistent and finally I managed to get it done. Further I kept it simple.

Ik vond nog een laatste groen design papier uit de Winterpastels van Eline (PB7046) die past perfect bij de kleurtjes van de afbeelding. Dus veel had de kaart ook niet echt extra meer nodig vond ik. 
I found a last design paper of the paperbloc Winterpastels by Eline for Marianne Design (PB7046). I thought it did match perfectly with the image of the deers.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda