Pagina's

donderdag 29 oktober 2020

Kaartenrek #02 Molletje #01

 Hoi allemaal/ Hi everybody,

Daar ben ik alwéér haha. Zo is het even stil, zo heb ik een bups kaarten gemaakt dus kan ik weer lekker wat laten zien aan jullie. Vandaag een verlate verjaardagskaart. Ik heb wel eens de pech dat ik op vrijdag ná 17:00 uur er achter kom dat ik een kaart had moeten posten zodat de kaart vóór de verjaardag aankomt. Ik vind het nog steeds maar niks dat de kaarten na vrijdagavond pas dinsdag bezorgd worden (en als je pecht hebt... nog later).
Here I am ágain ;) LOL. Sometimes you have to wait a week (or two), to see new cards. Now you see them every day. You can see when I have time to craft. Today I'm showing you a happy belated birthday card. Here in The Netherlands we have this timeframe for posting cards. If you don't send it before friday 17:00 hour it will be deliverd on tuesday. So if there's someone having a birthday in the weekend I need to think of that extra carefully. This time I didn't. 

sentiment:
It might be a little slow, but it's well worth the wait.

De kaart die ik voor de jarige ongeschreven klaar had liggen heb ik dus opgeruimd en er een nieuwe speciaal voor gemaakt. Zo had ik een goed excuus om alsnog een herfstkaartje te maken met mijn nieuwe Autumn Whispers papier en het molletje. Het kaartenrek heb je gisteren in kerstvariant kunnen zien. Nu compleet weer anders. Zo leuk. Ik weet zeker dat ik daar een hoop plezier van zal gaan hebben.

So the one I picked out of my storage went back in and I made her a belated birthday card.
For me it was a perfect excuse to use my new Marianne design supplies (papers and die of the mole). The card display is also new but you could have seen it in my previous post in christmas setting. So now it's completely different and I sure I'll use it a lot. 





2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat kaartenrekje met het molletje.
    Ik vind het rekje zo leuk om mee te werken!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart heb je gemaakt! Die mol staat op mijn verlanglijstje. Ik zie er zulke leuke kaarten mee voorbij komen. EN dat rek, is ook enig!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda