Pagina's

vrijdag 30 oktober 2020

Kerst 2020: Eline's snowmen and penguins serie van 5

 Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag een post met weinig woorden en lekker veel foto's. Ik maakte een serie van 5 kaartjes met de leuke afbeeldingen van Eline voor Marianne Design. Ik heb ook de stempeltjes gekocht maar wilde eerst met deze droppies aan de slag (ook om mijn aantal kerstkaarten snel op te krikken haha).

Today I'm showing you a post without lots of words. Only lots of pictures because I made a serie of 5 cards with the cute cardtoppers by Eline for Marianne Design. Quick cards to fill my christmascard collection. 






En nog één keer een foto met alle kaartjes op de foto.

And for the last time... all together.




1 opmerking:

  1. Zo heb je snel een mooie voorraad, wat zien ze er stuk voor stuk leuk uit 🤩

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda