Pagina's

woensdag 28 oktober 2020

Kerst 2020: Kaartenrek #01 met Bugaboo pinguïns


 Hoi allemaal/ Hi everybody,

Hier ben ik weer met een nieuw kaartje om te laten zien.
Dit keer ben ik aan de slag gegaan met het leuke kaartenrek van Marianne Design.
Ik heb het gecombineerd met de schattige digitale stempeltjes van Bugaboo die ik al ingekleurd klaar had liggen. Doordat ik mijn papierbloc Woodland Christmas van Eline op aan het maken ben vond ik nog een paar ongebruikte vellen dus die kon er mooi bij gebruikt worden op de achtergrond.

Here I am again with a new  christmascard to show you. This time I used the lovely card display by Marianne Design and the lovely digital stamps of Jody (Bugaboo). I also used one of my last papers from the pretty paperbloc Woodland Christmas (Eline for Marianne Design) on the background of my card.

1 opmerking:

  1. Ah.... wat ontzettend leuk is dit! Supermooi gedaan! Dat rek met die clips en die pinguinplaatjes. Enig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda