Pagina's

zaterdag 3 oktober 2020

DTCF More than one die, Opkikker: #08

 


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag gaat de nieuwe uitdaging op het CraftyFriendsBlog van slag. Helaas werden de digi's laat aan ons verstuurd dus het werd voor mij nachtwerk en sommigen hadden het vanochtend nog niet gered om met de digi's aan de slag te gaan. Nu staat alle inspiratie toch gelukkig op het Craftyfriendsblog.

Today a new challenge over at Craftyfriendsblog. Our theme is: more than one die.
Our digi's were delayed so it became nightwork for me to finish the card and some others couldn't find the time before our challenge was about to go live. Now it is :) we all made it ;)

Our sponsor is 
 
They sell rubber stamps, we were able to work with a digital version of the rubber stamps to give you lovely inspiration with their products. I chose the medical bag because I knew a friend of my mom needs to get a surgery for her shoulder next week. I combined the bag with the cute frog of Marianne design and tags. Papers are from local stores.

Onze sponsor is een sponsor die alleen rubberen stempels verkoopt. Voor ons stelden ze digitale versies beschikbaar van die stempels.
Ik koos de dokterstas omdat ik wist dat een vriendin van mijn moeder komende week geopereerd gaat worden aan haar schouder. Dus een kaartje om succes te wensen voor de operatie én als opkikker voor de revalidatietijd. Ik combineerde de leuke dokterstas met het kikkertje van Marianne design en het papier is van de Action van jaren geleden.




1 opmerking:

  1. Wat een mooi en leuk kaartje voor de vriendin van je moeder. Zal haar goed doen en ondanks dat je de digi laat kreeg heb je een heel moi kaartje gemaakt..

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda