Pagina's

zondag 20 september 2020

Kerst 2020: Schildpad #06

Hoi allemaal/ Hi everybody,

De vorige liftchallenge was onwijs leuk maar zoals je al eerder hebt kunnen lezen. Was ik te laat met het plaatsen van mijn kaartje. Jammer maar soms loopt het nu eenmaal zo. Ik heb hem daarom nog even bewaard voor nu!
The previous liftchallenge was a very nice one (make an easelcard with a see through hole in it to create a scene). I made my card in time but sadly I had no time to blog before the challenge deadline went by. I saved that card for now!
Deze lieve schildpad is alvast een begin aan het maken met de kerstversiering en staat er op de openhaard alweer een dorpje in sneeuwlandschap te pronken. 
Hihi ik moet er nog even niet aan denken aangezien ik nu eerst mijn zomer frutsels in huis ga veranderen door herfstfrutsels. Gisteren heb ik een aantal gave pompoenen voor mijn ouders en mij weten te scoren bij buren van een vriendin van mij. Dus zodra ze verdeelt zijn kan ik de laatste pompoenen ook een leuk plekje geven in huis.
This cute turtle did already make a beginning with his christmas decoration. There's this nice snow village on the fireplace and the christmas tree is almost ready.
I don't want to think about christmas decoration in my house LOL. I still have some summer decoration and I'll replace it for some autumn items. Yesterday I scored some lovely pumkins to put inside and outside my apartment. I also bought a few for my parents. So as soon as we devided them I can create a nice autumn scene overhere. 
Doen jullie dat ook? Door de loop van het jaar heen wat seizoen accenten aanbrengen in je woonkamer of werkkamer? 
Do you also have season decorations in your home?

Gebruikte materialen:

MD products:

Collectables: schildpad, kerstboom, snowglobe, Kerst
Pretty paperblocks: Berry christmas, snowflake kisses, Country style
zilver, roze en koperkleurig soft glitter papier
tekst stempel van Karin Joan en bijbehorend bij COL Kerst
Overige stansen (creatables en craftables): kerstlampjes, winter dorpje, bloemetje op vaas
---------------------------

Leanne creatief: openhaard
Extra: bolletjes lint, kraft papier en grijs karton, houten sterretje, foam clay

Challenges:
Creativecraftcottage- include an animal- turtle (2nd entry)
12months of christmas linkup- say it with sentiment (ik wens jou een gezellig Kerst = I wish you a cozy christmas)
 

7 opmerkingen:

  1. En deze is ook al zo leuk! Heel geinig hoe je het dorpje op de haard hebt geplaatst.
    Ik heb ook al wat pompoenen en kalebassen in huis liggen. Die moeten er toch echt eerst komen voor de kerstboom de kamer in komt :)

    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk kaartje. Jammer dat je te laat was. En als je de schildpad laat versieren in je woonkamer, duurt het nog wel even voor hij klaar is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart. ik heb die schildpad ook. Maar nog steeds niet gebruikt. Mooi idee. Met herfst heb ik alleen wat kalebassen. Meer niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card. Thank you for joining us at Creative Craft Cottage challenge good luck. Have a nice day
    Anneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kaart de schildpad is er maar druk mee met het optuigen van de boom , leuk om er een vouwkaart van te maken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is gorgeous. I like the cut out piece - adds some extra interest. Thank you for entering the Say It With A Sentiment Challenge at 12 Months of Christmas.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely card. Thank you for joining the challenge at the 12 months of Christmas cards link up. Hope to see you again next time.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda