Pagina's

zaterdag 3 oktober 2020

Hoera Jana 1 jaar en JIJ bent 7 maanden oud


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag nog de kaartjes die ik maakte voor de dochter van mijn beste vriendin. Zij werd 1 en ik mocht vorig weekend op haar partijtje komen. Wel binnen het corona tijdslot maar gelukkig nog net voor alle strengere maatregelen.

Today I show you a combined post with cards and tags I made for children.
The daughter of my best friend became 1 years old and my nephew 7 months (I make him a card every month).



Ik pimpte een oud kaartje wat al jaren in de voorraad doos stond te wachten op een bestemming. Ik veranderde niet veel maar deed dit omdat ik nog steeds last heb van mijn bezeerde pols (inmiddels 8 weken geleden dat ik viel). Met vlagen doet het heel zeer. Vooral tijdens knutselen, autorijden en typen op de laptop of telefoon. Het knutselen is het enige wat ik wel kan minderen maar niet wil. Het andere moet ik veel doen voor mijn bedrijf dus echt minderen gaat helaas niet. Daarom nu ook maar meerdere kaartjes in 1 post zodat dat alweer wat scheelt.
De jarige ontving op haar verjaardag de kaart en op haar partijtje de label (die ik natuurlijk mee had willen laten doen bij MD maar het bloggen heb ik dus ook maar even gelaten de afgelopen twee weken).

I had this cute elephant card which I made years ago and I still had it in my stash. I pimped it to a personal birthday card. Because I still have pain in my wrist, I fell on 8 weeks ago. So I wanted to cut out as less as possible. I did send the card on her b'day and the tag was made to shine on her presents.


Ook voor mijn neefje maakte ik een kaartje. Ze zijn nu verhuisd dus het is een beetje een 2 in 1 kaartje geworden ;)

Here's tha card for my nephew. They moved last week so it's also a combined message ;)

Ohja ik stond ook nog eens 2 keer in de top 3 met mijn kaartje voor mijn oma's verjaardag :)








1 opmerking:

  1. wat een leuke kaartje heb je gemaakt kinderkaartje blijven leuk om te maken.
    gefeliciteerd met je toppertjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda