Pagina's

zondag 23 augustus 2020

Pakje #03, 80 jaar


 Hoi allemaal/ Hi everybody,

Hier is een kaart die ik gemaakt heb met het leuke pakje van Marleen. Ik had een cardtopper met een mooi boeket. Ikk heb het uitgeknipt en op het pakje geplakt. Het papier is uit oude Marianne design blokjes Birds&flowers en La musique. De kleuren pasten erg mooi bij het plaatje.

Here's a card with a package by Marleen for Marianne design. I used a cardtopper with a bouquet on it. I did cut out the bouquet. The design papers are also by Marianne design (these are old paper blocs: birds&flowers and La musique).

Alleen de splitpen is van de boekenvoordeel. Voor de rest is alles van Marianne design.
Everything is by Marianne design except the split pin with the flower on it.




4 opmerkingen:

  1. Super mooie kaart! De brad op de strik maakt het helemaal af!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi kaartje en wat een mooie kleurtjes allemaal! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat mooi en toepasselijk voor een 80 jarige!! Valt vast in de smaak.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda