Pagina's

maandag 24 augustus 2020

Wasbeer #03, Pakje #04 Mijn tante is jarig


 Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag een heel fleurig kaartje want mijn tante is jarig. Dé knutsel tante zeg maar ;) 
We proberen voor elkaar altijd een uitgebreid en toch wat extra bijzonder kaartje te maken.

Today I'm showing you a floral card. It's my aunt's birthday. (my crafty aunt). Every time we try to make something extra special for eachother.

Ik heb er een easelkaart van gemaakt. Met de wasbeer. Toevallig wilde ze hem laatst van mij stansen dus ik dacht: die komt op haar kaart. Mijn flowercorner heb ik ook pas 1x eerder gebruikt dus die wilde ik ook gebruiken en verder wist ik het niet zo goed. Ik besloot het leuke pakje van Marleen te gebruiken omdat ze van mij stansen voor haar verjaardag krijgt. Aangezien we nog even op de Knotsgekke kaart en scrapdagen moeten wachten in de Brabantallen want meestal is dat net na haar verjaardag en dan wil ze geld voor mallen. Nu is het eind oktober dus toch leuk dat ze alvast weer wat van haar wensenlijstje kan wegstrepen ;)
It became an easelcard with the racoon. At our last craft-date she asked me to bring the racoon to use it so that was a reason for me to make a card for her with the racoon on it. I barely used my flower corner so I challenged myself to use it aswell on her card. Further I used the package By Marleen for Marianne design because I give my aunt a few dies. Normally we go in the same week to a crafty event but this year it's in october because of covid-19. This gives her an opportunity to down size her wishlist.



Challenges:

Knutselsenkadootjes- fris en fruitig (meloen)



1 opmerking:

  1. Oh je hebt ook echt alles uit de kast getrokken voor je tante! Wat leuk! Het ziet er heel vrolijk en feestelijk uit! Dat zal ze helemaal geweldig vinden! EN nu maar hopen dat de beurzen wel door gaan, maar ik heb er en hard hoofd in!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda