Pagina's

zaterdag 22 augustus 2020

JIJ #06


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Om jullie niet te spammen met kerstkaarten hier nog een kaartje uit de concepten map die al lang staat te wachten. In het voorjaar stanste ik van mijn tante de 'JIJ-mal' een aantal keren uit. Ik gebruikte bij dit bloemige papier wat ik al heb sinds ik begon te scrappen in 2011. Het werd tijd om het mooie vel eens aan te breken. Ik had hem nu lang genoeg bewaard haha.
In order to show you something else besides my christmascards, is here a different card to show you. I used the JIJ-die by Marianne design (means YOU) it says: YOU deserve some flowers in Dutch. I made this card during spring but it was still waiting in blogger concepts to show you.
GerJanne schreef pas op haar blog: laten jullie alles zien? Ja in principe laat ik ook alles zien. Soms schiet de helft van de kerstkaarten er wel bij in omdat ik tegen het einde van het jaar nog zoveel maak dat ik liever tijd besteed aan het maken dan aan mijn blogs er over. Dus ik hoop het dit keer wat meer in series te laten zien.
A Dutch blogger asked the question: do you show everything on your blog. I do except when I'm running out of time when I make my christmascards. Every year I show a few but most never make my blog because I forgot to make pictures or I make a lot in 1 weekend.

Er staat nog een JIJ-kaartje te wachten die ik wél recent maakte. Dus die komt heel snel óók voorbij. Another card with the JIJ-die was made so I had to upload this one first (to show them in the right order). 


2 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje met de gebloemde letters en het lieve konijntje. Mijn map met concepten bevat op dit moment nog maar 1 kaart en die komt volgende week online. Er moet dus weer wat geproduceerd worden.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Linda,
    wat een supermooie en frisse kaart is het! Slim om een paar keer de jijstans van je tante te gebruiken en te bewaren. Slim ook!
    En leuk dat jij ook alles laat zien (op die paar kaarten na dan). Ik maak heel af en toe een paar dezelfde kaarten en als dan echt hetzelfde zijn, laat ik er 1 zien. maar ik weet dat er mensen zijn die alleen hun best gelukte kaarten laten zien, dus ik was benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda