Pagina's

vrijdag 6 maart 2020

JIJ #02



Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag weer eens een JIJ kaartje. Dit kaartje maakte ik voor een vriendinnetje dat ik inmiddels al 3 jaar ken. We hebben elkaar ontmoet op een beurs waar allemaal vrouwelijke ondernemers een stand huurden om onze bedrijven te promoten aan het winkelende publiek. Mocht je het niet weten, mijn bedrijf heet RT praktijk Inzicht en ik begeleid kids tussen de 6-16 met leerproblemen en achterstanden zoals dyslexie. Ook geef ik trainingen in Bewegend leren en Begrijpend lezen aan onderwijsprofessionals. 
Haar bedrijf heet Adem Inzicht en dat schiep direct een band, dat stukje INZICHT ;)

Today another YOU card. This one is for a birthday friend. I know her for 3 years now. I met her on a work-thing where we as entrepeneurs did promote our practices. My remedialteaching practice is called: RTpractice Inzicht (insight) to help children with learning problems.  Her practice is called Breading Insight. So when we found out, we bonded for sure ;)



Zij was pas jarig en dan bezorg ik altijd een leuk kaartje en aangezien januari toch echt zo'n (vind ik dan...) saaie maand is, kon het kaartje wel lekker vrolijk dus vandaar :)
De stans met "van harte" heb ik uit gestanst met dubbelzijdig tape er achter. Hierdoor trok ik het al een beetje krom uit de mal en dat was eigenlijk wel zo leuk om die ronde mal heen te draperen dus daarom niet recht maar gebogen.

So it was her b'day and I always bring her a card. So this time I chose a floral design because I think that january isn't the most floral month of the year ;)
the sentiment 'van harte' is normally straight. It's easy to bend when you get it out of it's die.



1 opmerking:

  1. Hoi Linda, deze is ook weer heel mooi! EN wat leuk is dat, dat je op allerlei manieren aan nieuwe vriendschappen kunt komen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda