Pagina's

zondag 8 maart 2020

Cyclamen #01


Hoi allemaal/ Hi everybody,


Vandaag wil ik een kaartje met jullie delen omdat ik dat regenachtige winderige weer zó zat was ;) Ik koos dus voor een fleurige kaart die hier nog even in huis staat te pronken bij mijn leuke narcissen voor hij een bestemming krijgt.



Today I'm showing you a colorful and floral card because I was a bit frustrated by all the rain and wind (storms) since january. This card has no destination yet so now it's showing off here in my livingroom ;)



Mijn tante en ik hadden elkaar uitgedaagd om toch op afstand samen te knutselen toen onze knutseldate niet doorging tijdens mijn vakantie. Dit was een vervolg opdracht. We hebben namelijk allebei de cyclamen maar ze had ze al een poosje en nog niet gebruikt dus ik dacht dan ben ik haar stok achter de deur :) Nu ik ze zelf ook heb wil ik natuurlijk ook niet wachten tot halverwege de lente haha.



My aunt and I did challenge eachother 2 weeks ago. To craft together but in our own homes. This was our seccond challenge for eachother. My aunt bought this floral die earlier than I did and I knew she didn't use it yet. A good reason to use it now :) I can't wait untill the spring is over right? ;)



Uitdagingsopdracht: cyclamen en het papier blok: Floral delight. 

Our challenge for eachother: use the floral die and the pretty papers by Marianne Design: Floral delight.

Hier nog even in het klein de foto's van onze vorige uitdaging:
Here our previous challenge results: on the left is my card, on the right is my aunts.







3 opmerkingen:

  1. De cyclamen zijn erg leuk! Ik heb ze ook. Jouw kaart is mooi geworden! Leuk dat jullie je knutseldate toch door hebben laten gaan, al is het op afstand!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk en fleurig kaartje! Ik vind deze bloemenstansjes zo leuk! De krokusjes ook en deze cyclamen ook!Echt voorjaar! Leuk met je tante te knutselen op afstand! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lekkere fleurige kaart is dit geworden. Laat de lente maar komen!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda