Pagina's

dinsdag 3 maart 2020

JIJ #01

Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag ben ik hier met een JIJ kaartje. Mijn tante heeft de leuke JIJ-mal van Karin Joan. Ik zag veel kaarten met alleen een cirkel er achter en vaak rustig papier. Dat vond ik iet-wat-saai dus ik koos fleurige papiertjes bij elkaar. De JIJ letters zijn van een heel oud groot scrapvel dat ik in mijn 'eerste' scrapjaar kocht als één van de eerste mooie papieren en je raad het vast... nu (bijna 9 jaar later) werd het voor het eerst gebruikt, Ik heb er lang genoeg naar kunnen kijken haha.
Today I'm sharing this card with you. It say's YOU are the birthday person (it's YOU). The YOU-die is my aunts. On the internet I saw lots of inspiration with this die and a cirkle die behind it in soft tones. Not as floral as mine :) 
I used designpapers from long ago (The papers in YOU are bought in my first scrap year, nine years ago). All these years I thought it was a waste to use it. Now I thought it was time to use this beautiful paper :)

De kaart heeft nog geen bestemming maar dat komt vast wel snel aangezien ik in het voorjaar ook een hoop jarige heb.
There's no destination yet for this card but I'm sure that won't endure long.




2 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke voorjaarskaart heb je er van gemaakt. Ik herken het wel dat ik het jammer vind om nieuw papier te gebruiken. Maar 9 jaar laten liggen is wel een record denk ik.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel vrolijk kaartje heb je ervan gemaakt! En handig dat je da stans dan kunt lenen van je tante!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda