Pagina's

zaterdag 29 februari 2020

DTCF: dieren/ vogels


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Daar ben ik alwéér ;) Je kan wel zien dat ik vakantie heb zeker?
Een paar weken terug lekker geknutseld en gisteren ook. Gisteren heb ik deze kaart gemaakt. Het was de bedoeling dat mijn tante zou komen maar helaas had mijn oma ernstige bloedneuzen en moest ze oma rijden naar het ziekenhuis om het voor de zoveelste keer dicht te laten branden in beide neusgaten.
Het is zo zielig, dit heeft ze zo vaak en het dichtbranden is ook al vaak gedaan. Dat doet zoveel pijn maar ik heb een taaie oma ;)
Straks ga ik haar maar even bezoeken.
Mijn tante en ik hebben tóch samen geknutseld maar dan op afstand. Ik had bedacht dat we elkaar wel een opdracht konden geven.
Mijn opdracht: maak een kaart met sneeuwklokjes en een dier. Mijn tante vulde nog aan: er moet een cirkel op én we werken met het papierblok summer picnic van Marianne Design.

Here I am agáín ;) Do you notice I have a springbreak?
A few weeks back I had time to craft and yesterday. Yesterday I made this DTcard.

I planned that my aunt came to craft but our day went differently. My aunt couldn't come, my granny has often heavy nosebleeds and also this morning, A very heavy one. So she had to go to the hospital to burn her noseholes. This is something she had to do several times... A terrible thing to do but otherwise it won't stop. My aunt needed to drive her so she couldn't come ofcourse. 
It's so sad for my granny. This happens a lot and is not nice to have and it endures so long.
Luckily my granny is a tough coockie ;)
My aunt and I did craft but she stayed at my granny's and I was at home. We challenged eachother to make a card with the same supplies.
Our challenge: make a card with an animal, snowdrops, a circkle and the designpaper bloc: Summer picnic by Marianne design.

Eerder had ik nog geen tijd om aan de DT opdracht van Craftyfriends te werken voor de dieren/ vogels uitdaging. De opdracht ging dus prima samen met het DT werk en zo kon ik direct mijn nieuwe spulletjes uit de verpakking halen.
Earlier this week I hadn't time to craft yet. So this was a good thing to combine. I was also able to use my new crafting supplies.

Voor de uitdaging van Craftyfriends willen we dus graag dat je een kaart maakt met een dier/vogel of meerdere dieren. De sponsor is:

For our fortnights challenge over at Craftyfriends, we want you to work with animals or birds.
Our sponsor for the winner of the random selected prize is Di's digi stamps.
They offer a $6 voucher to spend at Di's digi stamps.








3 opmerkingen:

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda