Pagina's

donderdag 27 februari 2020

Beterschap 2020 #02


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Daar ben ik weer met een beterschapskaartje.
Dit keer is de kaart al een poosje terug verstuurd naar een oud duo-collega van mij die binnen 2 jaar opnieuw borstkanker heeft gekregen. Ik vond het zo sneu voor haar, ze had juist weer haar leven lekker opgepakt, was verhuisd en deed ook mee aan de musical van de kerk en nu sinds december zit ze weer in de malle molen met chemo's en zo. Heftig hoor.Dus wat lieve aandacht kan ze wel gebruiken.

Here another get well card. This time it was a card for an old collegue of mine. In less then 2 years she has breastcancer AGAIN. I thought it was so sad and hard for her so she deserved a floral card to cheer her up and to let her know we think of her.




3 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart voor een vervelende reden. Hopelijk fleurt ze er van op.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren! Tof kaartje.
    Ik reageer even op je reactie.
    Ik deed eerst de ene kleur op papier 1 en dan veegde ik het op papier 2.
    Dan verschoof ik het stencil en deed ik kleur 2. Daarom zijn de kleuren dus zuiver gebleven! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat is dat naar! Denk je je leven weer op te kunnen pakken en dan weer een domper. Hopelijk gaat het straks weer goed. Lief van je om haar een kaartje te sturen. Aandacht doet altijd goed...En het is ook nog een hel mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda