Pagina's

woensdag 26 februari 2020

KKT: Baby#03 Babyshower


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Hier weer een baby kaartje van mijn hand. Dit kaartje maakte ik ook voor mijn toekomstige neefje en heb ik gegeven op de babyshower van mijn schoonzusje een paar weken terug. Namens de groep maakte ik toen ook een kaart maar natuurlijk wilde ik ook een kaart maken namens mijzelf. Toen ben ik alvast bezig geweest met de kleuren van het KleurenKaartenTeam lila en pistache blauw/groen. 
Here another babycard from my hand. This is also a card for my soon to be nephew :) I gave it to my sister in law at her babyshower a few weeks back.
I saw the KKT colors for this month and thought it would be nice to make a babycard with it.
Ik vind het een mooie combi maar ik bleek toch erg weinig lila/blauw te hebben 
I think it's a nice combination but I have very little papers in these colors.
Ik heb meteen mijn nieuwe stempeltjes en rompertje gebruikt
I used my new stamps and die



21 opmerkingen:

  1. Wat een superschattig babykaartje in de KKT kleuren!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje en je kleurtjes zijn perfect voor een babykaartje! Ik vind dat rompertje zo leuk! Zie het al vaker de laatste tijd! Ik ben ook maar volger bij je geworden want ik heb even terug gekeken en je maakt super leuke kaartjes. Een ware inspiratiebron hoor! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schat van een babykaartje in deze lieve tinten.
    Liefs annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje in de KKT kleuren.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart voor de KKT. Zou er niet op gekomen zijn om met deze kleuren combi een babykaartje te maken.
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is wel heel schattig je kaartje.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk babykaartje, Linda! Heel mooi gedaan in de KKT kleuren.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk babykaartje,mooi gedaan in de KKT kleuren,,groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart in de KKT-kleurtjes, gaaf die romper!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje, de kleurtjes zijn heel mooi voor een babykaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke babykaart. Ik vond het een moeilijke combinatie, jij precies niet.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. het werd een leuke kaart zo ! mooi gedaan
    blij dat je er deze maand weer bij bent
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig babykaartje, lief dat vosje

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. toffe kaart voor het KKT met dit mooie rompertje!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief kaartje heb je gemaakt! Enig vosje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lief met dat rompertje!
    Ik plaatste mijn kaart pas in de late namiddag, dus kom zeker nog eens kijken als je in de voormiddag je kkt ronde deed. X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een tof kaartje in het pistache/lila.
    Leuk om je nieuwe rompertje te gebruiken. Ik haalde hem ook zelf pas weer uit de kast voor Guus.
    En nu uitzien naar de komst van je nieuwe neefje.Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig babykaartje geworden Linda.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk gedaan, deze kleurtjes vond ik ook prima voor een babykaart
    Bedankt voor je reactie op mijn Blog en groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey Linda,

    Een dagje later dan voorzien, maar hier ben ik!!
    Wat een leuke babykaart in de kleuren van deze maand.

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ach wat een schatje van ene kaart, de kleuren lenen zich hier goed voor zeg! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda