Pagina's

zondag 16 juni 2019

Bulletjournal: tweede kwartaal


Hoi allemaal,

Vandaag weer eens een berichtje over mijn Bulletjournal. We zijn inmiddels al bijna weer 3 maanden verder voor mijn 2e berichtje hierover verschijnt... pff rampzalig haha.
Ik had mij echt voorgenomen er een maandelijks item van te maken en vooruit te werken met de indelingen en creatieve uitspattingen erin.
Nou.... daar kwam weinig van terecht in werkweken van 70-80 uur werken en 4 studies haha. Tsja... je moet dan ergens compenseren en dat werd dus hier op mijn blog. Nu is het nog één maandje lekker roerig met alle eindgesprekken, evaluaties en oudergesprekken zo na de toetsperiodes op school. Ook voor mij geldt: verslagen schrijven, afscheid nemen en tevens klanten werven voor het komende schooljaar naast alle lopende standaard onderdelen van mijn RT praktijk. 

Mocht je je afvragen wat IPA's zijn... dat zijn inkomen producerende activiteiten (kortom... wat moet ik doen om weer tot nieuwe inkomsten te komen voor deze maand). Nu heb ik geluk dat ik veel vast en langdurige trajecten heb dus hoef ik niet zó 'hard' hier achteraan. Maar... ik heb wel doelen gesteld die ik natuurlijk wil halen dus af en toe zet ik weer even een tandje bij :) 

de roze bloemetjes in de kantlijnen zijn gemaakt met de flick techniek van Carla Kamphuis... met een brushpen (tombow dual pen) 

Misschien herken je de 'spetter techniek' van Marjolein Zweed. Ik vind het bij mijzelf een beetje druk maar wel grappig om eens te hebben gedaan. Ik gebruikte hier distress inkt voor.

Nu heb ik weer wat blogs voor je op voorraad klaar staan (wel kaarten de komende tijd) maar rond de zomer heb ik veeeeeeeeeeeel meer tijd om lekker crea door die journal te gaan en dus ook regelmatiger te posten hierover. Want ik vind het echt super leuk om te doen.
Wil je mijn eerste kwartaal nog eens terug kijken? Check dan DIT bericht.
En hier weer een foto sessie van de afgelopen maanden ;)
Ga er maar even voor zitten want hier komt ook nog de maand mei en alvast een stukje van juni.


Twee leuke quotes voor de komende maand


De hartjes zijn gemaakt met de Flick techniek van Carla Kamphuis net als de bloemetjes. 
Heel basic. Zo probeer ik de maand steeds dezelfde kleur en indeling te geven. Als ik vrije dagen heb (vakanties) dan mag er een andere indeling in de agenda maar op werkdagen heb ik echt lange velden nodig om alle afspraken en activiteiten weg te schrijven.



Alvast een klein begin van deze maand.
To be continued.
Fijne dag!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda