Pagina's

zondag 16 juni 2019

Vaderdag 2019: een pakje


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag is het Vaderdag en heb ik deze kaart te laten zien want deze is voor mijn vader. Ik heb hem gisterenavond al gegeven. Ik heb lekker bij mijn ouders gegeten. Hij vond de kaart en het echte cadeau ook leuk ;)

Met de leuke mal van Marleen heb ik een eerste pakje gemaakt. Ik had hem al een hele poos in huis maar kwam er nog niet aan toe om er wat mee te doen.
Nu dus bewust wel.

Today it's fathersday here in The Netherlands so I'm showing you a card for my dad.
It's in the shape of a gift. It's designed by Marleen van der Most.
Yesterday, I ate at my parents and gave this card. He liked it a lot and his real present ofcourse ;)
It's the first time I used this shape. Bought it months ago but didn't had the right opportunity yet. Now it was the right time ;)


De kaart is verder lekker basic. Niet veel poespas. Alleen de letterbord letters en de splitpen met de libelle erop.
The card is basic. only some letterboard letters were added and the insect.

Fijne Vaderdag
Happy sunday.




1 opmerking:

  1. Heel leuk! Ik heb zo'n soort mal van DDBD en nog niet aan toe gekomen om hem te gebruiken. Maar als ik deze zei denk ik: binnenkort tijd maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda