Pagina's

zondag 12 mei 2019

Eline's birds #02


Hoi allemaal/ Hi everybody,
Ik ben weer eens even in blogland.
Vorige week kwam ik terug van vakantie uit Israël. Toen ging het werk weer voor op het knutselen en bloggen.
Ik had voor ik naar Israël ging al meerdere kaartjes met de leuke parkieten en papegaaien van Eline gemaakt. Hier volgt de 2e kaart. Deze maakte ik voor mijn vriendinnetje. Zij kon wel een hart onder de riem gebruiken dus vandaar een veel liefs kaartje.

I'm back in blogland after a busy working week and a holiday to Israël. Before I left, I made several cards with the sweet birds by Eline Pelinkhof.
This is my 2nd card with these cute birds. I made this card for a sweet friend. She could use a little extra love. That's what the Dutch sentiment says: A lot of love.


1 opmerking:

  1. Hier word je wel vrolijk van! En dat zal je vriendin vast en zeker waarderen! De vogels zijn erg leuk. ik heb ze niet, maar ja, je kunt ook niet alles aanschaffen, he?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda