Pagina's

woensdag 24 april 2019

KKT Perzik en geel kleuren Eline's birds #01


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag een kaartje voor het KKT. De kleuren zijn dit keer perzik roze en geel.
Ik heb de leuke collectable Eline's birds gebruikt en een mooie stans van Marianne Design.

Today I'm showing you a card for the KKT
The colors we had to work with were peach and bright yellow.
I used the lovely collectable Eline's birds and the lovely die of Marianne Design.
Vandaag zou het één van de laatste mooie dagen worden, dus dan is het fijn dat dit zonnige kaartje je tegemoet straalt :)
Today is one of the last beautiful sunny days here in The Netherlands before it cools off.
So this card will keep shining for you ;)

Fijne week allemaal/ Enjoy your week!


6 opmerkingen:

  1. Superleuk met die vrolijke parkiet. Mooie kaart, Linda!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vrolijke vogel zit er ook op jou kaart!!
    Lekker vrolijk in die KKT kleurtjes.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas is het hier net gaan regenen dus dit zonnige kaartje komt op het juiste moment :-)
    prachtige stans Linda en de vogel geniet mee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk zo'n vrolijke vogel op je kaart, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart! Leuk zo met het vogeltje tussen de bloemen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Ik had hem gemist in mijn KKT rondje, maar hij is lief je kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda