Pagina's

zaterdag 13 april 2019

Bugaboo puppy


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Hier ben ik alwéér haha.
Ik heb bijna deze schattige puppy vergeten. Morgen loopt de uitdaging bij Bugaboo (Stella says sketch challenge) af en daar wilde ik graag aan mee doen met dit schatje.
Here I am again ;) This time with this cute Bugaboo puppy! To play along with the Bugaboo Stella says sketch challenge.
De kaart staat al even te pronken in mijn woonkamer want zoals gezegd had ik de kruiwagen met puppy's aan mijn tante kado gedaan en ze was er erg blij mee.
Nu de tulpjes wéér op zijn staat er dus nu weer een stralende kaart op de hocker ;)
This card is showing off in my livingroom :)
I gave the card with wheelbarrow and other puppies to my aunt so I needed a new one to put on the table.
Dit keer dus deze kaart die gemaakt is met de onderstaande sketch.
This time with this sketch

De rest van m'n kaartjes bewaar ik nog even hoor om te laten zien ;)
Fijn weekend! Wij gaan alvast mn moeders verjaardag vieren en verder ga ik knutselen en mijn bulletjournal vullen.
The rest of the cards have to wait before I'll show them to you ;)
Enjoy your weekend!
I'll be celebrating my moms birthday and I will do some crafting and filling up my bulletjournal.



1 opmerking:

  1. I LOVE the puppy and the snail, so sweet! Thanks for joining Catch the Bug's Stella Says Sketch challenge, good luck! Dawn Bugaboo DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda