Pagina's

donderdag 16 mei 2019

Eline's birds #03


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Hier ben ik weer met een leuke vogel van Eline. Dit keer weer een parkiet.
In het echt moet ik niks hebben van rondvliegende vogels die groter zijn dan mussen of merels haha. Maar de collectables zijn te schattig dus maak ik er graag kaarten mee.

Here I am again with a cute bird by Eline Pelinkhof. In real I don't like flying birds LOL. but on cards? I love them. Especially when they're so cute like this one.

Deze kaart heeft nog geen bestemming, hij staat lekker in mijn vitrinekast te pronken. Doe je dat ook als je nog niet weet waar je je kaartje naar toe gaat sturen?
Ik bewaar ook alle scraprestjes en het liefst nog op kleur zodat ik snel een kaart kan puzzelen met restjes. Soms liggen er al wat gepuzzelde achtergrondjes klaar en dan ineens is er een idee geboren en dan hoeft er alleen nog maar een collectable en tekstje op zoals hier.

This card has no destination yet. For now I'm it's owner so it's showing off in my cabin in the livingroom. I made a background with left overs. I keep all my left over pieces together and I sort them on color. So When I feel the need to puzzle with them to build a background I only need to choose some nice pieces and then it's puzzle time. So after that's it's just some adding. Here I did add a bird and a sentiment and a gemstone.





1 opmerking:

  1. Ook al zo'n lief vogeltje. Mooi met de achtergrond met allemaal verschillende papiertjes. handige restverwerking.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda