Pagina's

woensdag 27 maart 2019

KKT: Bordeauxrood en perzikkleuren


Hoi allemaal/ Hi everybody,


Vandaag is mijn eerste deelname aan het KKT met meteen naar mijn idee een kleuren combi waar ik bijna niks van heb: bordeauxrood en perzikkleur. Pfoe.. 

Ik heb daarom ook een beetje gesmokkeld. Ik dacht dat mag best als je nieuw bent ;)

Hier kun je alle andere creaties ook bewonderen, dat is iets wat ik zeker ga doen. Ik ben zo nieuwsgierig wat de anderen geproduceerd hebben met deze kleuren.
Ik vond het trouwens erg lastig om de kleuren goed te vangen afgelopen week. De ene keer te donker, de andere keer te veel zon of lamp licht.. Dit zijn de meest beste foto's ;)


Today I'm showing you a card for KKT this is a Dutch idea by Martina to make a card every month in 2 particular colors chosen by participants. Playing along is just for fun or challenging yourself well... this month was a hard colorscheme: bordeauxred and peach colors. My creations isn't fitting 100% in this colorscheme but I think I'm allowed because I'm new to this ;) I need to learn from the others ;) LOL


Mijn creatie/ My creation.

De planten en potjes zijn gekleurd met mijn Copics.
Plants and pots are colored with Copics.



21 opmerkingen:

  1. Supergaaf kaartje. En ik vind die plantjes in bordeauxrood en perzik helemaal niet gek staan, ook al zou je dat denken... Mooi dp heb je gebruikt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje in de kleuren van het KKT, super goed gelukt!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je meedoet met het kkt, pas op, het werkt echt verslavend. Ben er zelf een tijdje tussenuit geweest, maar weer terug, dit is gewoon een té gezellige groep! Mooie bijdrage,groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart is dit, perfect voor het KKT, tof stempeltje trouwens . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke en originele kaart, mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd Linda! Heel leuk in de KKT-kleuren! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kaartje! EN je hebt die plantjes mooi gekleurd! Het trapje zie je nu overal. Ik hoop dat hij binnenkort weer leverbaar is!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal leuk met dit laddertje erop !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toch goed gelukt hoor ondanks een beetje gesmokkel! haha! Ik vind hem prachtig! Deze plantjes zijn erg leuk met dat rekje erbij! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De kleuren zijn volgens mij toch echt wel goed! En wit en zwart mogen er altijd bij he!
    Heel leuk kaartje, hopelijk volgende maand ook!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Linda,

    Tijd voor mijn blogrondje... Zelfs nog op woensdag!

    Welkom in het KKT! Jouw kaart mag er best zijn hoor! Er wordt wel eens meer met kleuren gesmokkeld!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat je meedoet! Je hebt een leuk kaartje gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel orgineel. Een beetje 70ties interieur. Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gaaf zeg, die ‘trap’ vol met plantjes! En een beetje smokkelen mag best bij het KKT. Heb ik ook gedaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is ook een leuk idee om het trapje te gebruiken. Tof geworden!!
    Tot de volgende x !!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super mooie kaart, Linda.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel ooi is dit kaartje in deze KKT kleurtjes Linda...hele mooie accentjes allemaal...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooi gelukt en leuk kaartje
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik zou zelf niet snel aan een plantenrekje hebben gedacht bij deze kleurtjes maar het pakt supergoed uit! Heel hip en origineel. En dat smokkelen, dat heb ik ook gedaan hoor, mag best ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. een heel leuk resultaat geeft dat, al die plantjes, mooi gedaan
    fijn dat je er deze maand bij was,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda