Pagina's

zaterdag 23 maart 2019

DTCF: #106 Spring colors




Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag een kaartje op mijn blog omdat er alweer een nieuwe uitdaging start op het CraftyFriendsBlog: Spring colors of te wel de kleuren van de Lente zien we graag op je creatie terug. Mocht je wat inspiratie willen dan is hier het kleuren palet waar je kleuren uit kan halen maar dit is niet verplicht. 
Meer voorbeelden vind je natuurlijk ook op het blog
Wij mochten aan de slag met een mooie digitale stempel naar keuze. Ik koos de tulpen in de gieter. Deze ga ik zeker vaker gebruiken want ik heb er al meer ideeën voor ;)
Link to Web Store - http://www.beccysplace.com/Link to Blog - http://beccysplace.blogspot.co.uk/Link to Facebook - https://www.facebook.com/BeccysPlaceImages/

Prize - One lucky winner will receive $10 voucher to spend on digital stamps of their choice from on-line store.

Today I'm sharing a new DTcard because it's already time for a new challenge over at CraftyFriendsBlog. This time we want to see Spring colors on your creation. 
More inspiration you can find on our main blog so hop over and join in!
We were able to work with the lovely digi's by Beccysplace.I chose the lovely tuplips in watering can. I'll use it more often because I have more idea's for this lovely digi. 
MD products
Papierblokken:
Floral delight,
Spring time,
Crafty Patterns,
Eline's Sweet dreams,
La Provence

PL1523 tekststempel

Verder Copics, glittersteentjes
Ik gebruikte de sketch van Cheerfulsketcheschallenges
Ik wil deze kaart ook mee laten doen aan hun uitdaging.







6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart!! Die schets is goed te herkennen. En wat een super toffe kaart met die kruiwagen en die lieve hondjes.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is in een woord BEELDSCHOON Linda!
    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi lente kaartje Linda! Zo op en top lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje met een mooie digi, Linda.
    Leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart! dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart in deze tinten. Zo zacht en lief van uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda