Pagina's

zaterdag 30 maart 2019

2019: VerHUISd


Hoi allemaal/ Hi everybody,


Daar ben ik wéér met een kaartje waarbij ik de ladder/trap van Marleen heb gebruikt :)

Ik vind hem zo leuk.
Het papier van French Roses lijkt goed op een behangetje dus een idee was zo geboren ;)
Ik heb nog geen bestemming voor deze kaart en eerlijk was ik ook helemaal niet van plan om er een verhuis kaart van te maken. Alleen... Hij was wat kaal in de hoek waar nu de verHUISd tekst pronkt die ik nog inkleurde met Copics.
Ik had van alles er naast gehouden om te kijken wat paste maar in verhouding waren de schilderijtjes of klokjes die ik had als stempels of sticker achtige dingen te groot of te klein vergeleken bij de trap toen kwam ik de tekst (oudje van de boekenvoordeel) tegen en vond ik die het beste passen.




Here I am agaín with a card with the stairs :)

I love it.
The old design papers (french roses by Marianne design) is looking like wallpaper so I thought it fits well ;)
Honest, I wasn't planning at all to make a 'moving' card. But eventually I did. The corner where the sentiment is now, was so empty but all my stamps or stickers were not in proportion with the stairs ;)
I colored it in with my Copis.



4 opmerkingen:

  1. Ik heb het trappetje ook net gekregen. Hij is inderdaad erg leuk. En mooi gecombineerd met het "behangpapiertje". Mooie oplossing zo met de tekst.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke kaart! Het trappetje is zo leuk, maat steeds als ik het wil bestellen uitverkocht! Nou ja, komt wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linda wat gezellig dat je op mijn blog bent geweest en sorry maar met 330 volgers is het een klus om alles bij te houden. heb lekker op je blog zitten kijken en jij hebt je goed uitgeleefd op de KGK dagen wat veel nieuwe spulletjes! Het greenery trapje vind ik ook zo leuk om te gebruiken met al die leuke plantjes erop. Ikvind je kaartje super leuk geworden!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda