Pagina's

vrijdag 12 april 2019

2019: Bunny #02


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Hier ben ik vandaag weer eens met een kaartje met een schattig konijntje van Marianne Design. Omdat het bijna Koningsdag is (en vandaag de koningsspelen waren) is er bij Knutsels en kadootjes een uitdaging: Oranje boven. Nou daar past deze kaart prima bij :)
Ik was zelf verbaasd over hoeveel oranje ik tussen al mijn designpapier vond haha. Zo zie je maar weer dat die stapel veel te groot is. 
Here I am with this orange card with the cutest bunny in the Marianne Design collection.
There's this challenge over at 
Knutsels en kadootjes to use orange on your card. This card suits perfect ;) And I didn;t know I had so much orange design papers in my stach LOL.

Ik heb niet meegedaan met de MD uitdaging om de sketch te maken want ik had geen tijd om te bloggen deze 1,5 week. Tóch heb ik wel 3 kaartjes gemaakt met de sketch en dit is er één van.

I didn't enter my card in a challenge where they asked for this sketch but I liked it alot and made 3 cards with it. This is the first one I'm showing you.




2 opmerkingen:

  1. Hoi Linda, hij is heel erg leuk! Schattig, dat konijntje! En dat doe ik ook regelmatig, een sketch gewon later gebruiken. Niks mis mee. En dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart Linda, heel gaaf Bunny in het mandje.Bedankt voor het mee doen bij Knutsels en Kadootjes. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda