Pagina's

dinsdag 4 december 2018

Diertjes dinsdag, Winter top 5, 3e plek Schudkaart


Hoi allemaal,
Vandaag is het tijd voor alweer week 3 van de diertjes dinsdagen, deze winter editie.
Georganiseerd door Linda en Gerdine.


Mijn nummer 3 is het vosje.
Ik heb hem nog niet zo vaak gebruikt maar vind het echt een schatje!
Eigenlijk had 'ie een gedeelde plek met de pinguïns maar die heb je vorige week mogen bewonderen. Gemist? Klik dan HIER.

Deze kaart heeft ook de snowglobe erop. Ik schreef bij een aantal (die hem recentelijk gebruikten) dat ik dat ook vóór deze kerst nog wilde doen. Óók wilde ik nog eens een schudkaart maken...CHECK! gelukt!
MD producten:
COL vosje
COL snowglobe
strik
Eline's tekststempel
papier:
Eline's Scandinavian paperbloc (licht blauw in de strik).
Country Style (gele cirkel)

Ik kom zo kijken bij jullie!
Ik ben nieuwsgierig :)



9 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met het lieve vosje! Mooie kleuren ook! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker weten gelukt! Leuke kaart. Heel mooi geworden. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw vosje is ook super leuk geworden. Ik vind hem ook zo schattig en gebruik hem eigenlijk ook veel te weinig daarom mocht hij vandaag meedoen.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Linda!! En ja dat vosje is zooo leuk. Hier vecht hij nog met de muis wie er op twee mag. Dus wie weet volgende week bij mij ook een vosje. Ik heb hem nog nooit in het grijs gemaakt.
    Tot de volgende diertjes dinsdag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kaart heb je gemaakt met dat schattige vosje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaart! Het vosje is mijn all time favorite!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk en lief is het vosje en wat leuk met het schudgedeelte erbij!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This Little wolf is too cute! I love it! Thanks for joining us at Papercraft challenge.
    Happy crafting
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, deze leukerd heb ik vorige week gemist. Schattig is hij geworden in het grijs. Tof dat je er een schudkaart van hebt gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda