Pagina's

woensdag 28 november 2018

Diertjes dinsdag: Winter top 5, 4e plek Wacht op mij...!

Er speelt er 1 verstoppertje ;)
 Hij is net als ik... veel te laat voor de diertjes dinsdag.

Hoi allemaal,

Het is weer tijd voor de diertjesdinsdagen 

Gerdine en Linda organiseren nu de leuke winter editie en we zitten alweer in week 2!

Bizar... ik wilde net op Pinterest gaan om wat te zoeken voor mijn bedrijf... ik hoorde mezelf zeggen in mijn hoofd: houd de focus door je niet te laten afleiden door die leuke diertjes die dinsdag zijn geplaatst..........
SHOOOOOOOOOT! Dacht ik erachteraan. Ik had mijn hele blogbericht vergeten te typen *zucht*
Dus nu z.s.m. alsnog haha. Laat ik mij toch nog afleiden want hierna ga ik toch nog even verder werken.

Ik heb sinds donderdagavond lekkage in mijn woonkamer (vanuit de badkamer) maandag zijn ze komen kijken (gat in het plafond) en schacht in de slaapkamer open. Helaas moet de klus uitbesteed worden want de vloer moet open (of via de schacht in mijn slaap kamer wat natuurlijk een enorme stofzooi wordt, óf via mijn badkamer vloer... dan moeten alle tegels eruit)
*zucht* 
De komende weken kan ik dus niet wassen,douchen, wassen draaien, naar de wc enz op de badkamer..
Je begrijpt, ik had maandag zo'n hoofdpijn ik heb er nooit meer aan gedacht om te bloggen voor diertjes dinsdag. Waarschijnlijk zal het in het nieuwe jaar pas allemaal verder gaan/ klaar zijn. 
Ik dacht meteen ohnee dan zit ik hier met leerlingen en dan kan ik ze niet helpen i.v.m. overlast enz. Mijn radertjes draai(d)en op volle toeren...
Ik hoop dat het sneller voorbij is dan ik denk.

Ik kom snel bij jullie berichtjes achterlaten hoor!

Daar issie dan...
Prominent op de voorkant :)
Met de laatste restjes geel uit het gave Silverbells paperbloc.
Ik had vorig jaar een voorbeeld gezien van Daisy met de pinguïns en ik had een reactie achtergelaten: dat ga ik ook doen... Nou het heeft wel even geduurd haha.

Helaas nu in het groot zie ik pas dat de foto wat wazig is.
Gelukkig is het diertje goed te zien :)




5 opmerkingen:

  1. Jeetje wat een toestand ik zou helemaal in de stress raken van zo'n puinhoop in mijn huis ik hoop voor jou dat ze het snel kunnen maken.
    Je kaart ziet er super leuk uit!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kaartje :) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Linda, wat heb je een pech met die lekkage. Ik hoop dat het snel opgelost wordt.
    Je kaart is leuk geworden met de puinguin en zijn leuke sjaal!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je toch nog hebt meegedaan! Het is een leuke kaart geworden. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart! Succes met je huis en de lekkage!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda