Pagina's

dinsdag 11 december 2018

Diertjes dinsdag: Winter top 5, 2e plek


Hoi allemaal.
Het is nog dinsdag...
Pff Volgens mij heb ik éven met mijn ogen geknipperd en is het ineens wéér dinsdag.

Vandaag is het tijd voor alweer week 4 van de diertjes dinsdagen, deze winter editie.
Georganiseerd door Linda en Gerdine.


Mijn nummer 2 is de lieve bambi. Ik wilde hem eerst op 1 zetten maar bedacht me dat het wel leuk is om mijn eerste diertjes mal op 1 te zetten :) Dus dat doe ik dan maar volgende week ;)


Ik ga nu gauw kijken bij jullie!
Update over de lekkage... Woensdag de 19e komt de loodgieter tezamen met de sloper. De sloper zal mijn 10 cm beton weg drillen via een koof in mijn slaapkamerwand. Lukt het dan niet om via daar bij de leidingen te komen dan moet mijn badkamer vloer open... Zucht.. Ik hoop het niet.
*fingers crossed*


9 opmerkingen:

  1. Suoer schattig de bambi op de versierde kerstbal!
    Ik hoop dat het allemaal gaat mee vallen met je badkamer gelukkig weet je volgende week meer.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat leuk deze kerstbal met het lieve hertje. Ik ben benieuwd wat je eerst gekochte diertje is! Wat vervelend dat de lekkage nog niet is opgelost.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk en gezellig kaartje! Leuk geworden. Ben benieuwd naar volgende week! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf kaartje! Het hertje is ook zo lief! En ik duim voor je dat het allemaal mee gat vallen met het breekwerk....bah. lekkage is zooo vervelend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh jakkes lekkage....en dan slopers in huis vlak voor kerst...pffff. Sterkte!
    Je kaartje is wel geweldig, mooie kersbal met bambi!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met het hertje leuk idee om een kerstbal te maken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke kerstbal met dat lieve hertje erop!!
    En ik help je hopen dat de lekkage zo verholpen kan worden.
    Tot de volgende diertjes dinsdag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje met het hertje en het blauw :)groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt natuurlijk gelijk, een sneeuwpop is geen dier... maar toch vond ik hem er wel tussen mogen hihi. Vind hem zo schattig! Jouw hertje is super lief, leuk zo op een kerstbal! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda